JOM BELI EMAS

Posted by Nizar Nasir on 7:51 AM


     Dalam post yang lepas saya ada menerangkan satu pelaburan yang menguntungkan iaitu pelaburan emas!! Hari ni saya nak terangkan bagaimana anda juga boleh memiliki emas sekurang-kurangnya 100g.Caranya adalah melalui program Quantum kekayaan.Melalui program ini anda berpeluang membeli emas pada modal yang minimum!

Bagi anda yang mempunyai simpanan tetapi tidak tahu atau keliru memilih jenis pelaburan, anda boleh memilih untuk membuat pelaburan emas ini dengan membeli sekurang-kurangnya 100g emas (RM15,900).Apabila anda membeli emas melalui program ini kami akan menggandakan emas anda 2 kali ganda iaitu kami memberikan anda 200g lagi.
 
 Macam mana boleh dapat lagi 200g? FREE ke?
      
     OK, sebelum saya beri tahu anda macam mana anda boleh dapat lagi 200g emas dari kami,saya akan terangkan dahulu "Flow" program ini.Program ini ada link dengan Ar Rahnum.Di Ar Rahnum, anda boleh menyimpan emas sebanyak mungkin dan yang menariknya anda akan diberi pinjaman 70% dari nilai simpanan anda! Kira macam keistimewaanlah yang anda dapat sebab menyimpan.Nah sekarang berbalik kepada persoalan utama tadi iaitu macam mana anda boleh dapat 200g lagi emas jika membeli 100g emas dari kami.Sebenarnya 200g emas yang kami berikan kepada anda itu bukanlah FREE, tetapi kami mendahulukan anda emas kami(pinjam) untuk anda simpan di Ar Rahnum.Bermakna walaupun anda membeli 100g emas(RM15,900) tetapi anda menyimpan di Ar Rahnum adalah sebanyak 300g bukan 100g.Iaitu 100g adalah emas anda manakala 200g lagi adalah emas yang kami dahulukan.
     Selepas anda menyimpan emas 300g di Ar Rahnum, seperti yang kita sedia maklum bahawa pihak bank akan memberikan anda pinjaman 70% dari (300g) nilai simpanan anda. Sebaik sahaja menerima pinjaman 70% dari pihak bank nah inilah masanya untuk anda bayar kepada kami 200g emas yang kami dahulukan kepada ada. Kesimpulannya urusan pinjaman anda dengan kami selesai.
 
Kenapa perlu dahulukan emas kami?
  
     Tujuanya adalah supaya memberi peluang kepada anda untuk menikmati hasil diveden dari kenaikan emas yang tinggi berbanding dengan anda menyimpan hanya 100g emas.Contohnya:
Kenaikan emas adalah RM20/G
RM20/G X 300G = RM6,000 !!
  
     Jadi bagaimana nak membayar pinjaman 70% dari bank?Anda tak pelu risau kerana untuk membayar pinjaman 70% yang diberikan tidak memerlukan anda menyentuh duit gaji bulanan anda kerana pihak bank secara automatik akan memotong upah simpan emas anda dan sedikit untuk pinjaman tersebut dan masih ada baki lagi untuk anda gunakan!
    
     Bagi sesiapa yang tidak mempunyai modal yang besar untuk memiliki 100g emas (RM15,900) masih terdapat cara lagi untuk anda iaitu pada modal yang minimum!! Dengan bermodalkan RM5,100 kini anda mampu memiliki 100g emas.Caranya hampir sama seperti yang telah saya terangkan tetapi jika anda yang hanya memiliki modal RM5,100 kami akan memberikan anda 100g emas untuk disimpan di Ar Rahnum .Seperti biasa pihak bank akan berikan pinjaman 70% dari (100g) yang anda simpan itu dan pinjaman itulah anda bayar semula balance harga emas 100g emas yang anda masih belum jelaskan kerana anda baru membayar RM5,100.

     Jadi nampakan saya menunjukkan dua jalan atau boleh dikatakan pakej untuk yang berkemampuan dan yang kurang berkemampuan supaya mampu memiliki emas dan mempunyai sebuah pelaburan yang lumayan!!

     Bagi anda yang berminat boleh meninggalkan nama, email, alamat, serta nombor untuk saya hubungi.